اسپانیا قهرمان شد

ساعت 23:15 یکشنبه بازی فینال رقابت های یورو بین تیم های اسپانیا و ایتالیا آغاز شد ، فینالی که پیش بینیش برای کارشناسان سخت شده بود.

چون ایتالیا تیمی که همه قبل از جام راجع بهش فکر می کردن نبود و در جام ملتها یه چهره ی متفاوت از آنچه کارشناسان انتظار داشتند از خودش به نمایش گذاشت و بازی به بازی بهتر شد که اوج کارش بازی در مقابل آلمان بود.
اسپانیا هم که مدعی اول این جام بود ، درسته که در بازی مقابل پرتغال زیاد درخشان ظاهر نشد ولی اسپانیا همیشه مدعی بوده و هست و این رو در بازی فینال نشون داد.چون اسپانیا بازی رو خیلی خوب شروع کرد و در دقایق ابتدایی توسط سیلوا به گل رسید و در دقایق پایانی نیمه اول هم تونست گل دوم رو توسط یوردی آلبا به ثمر برسونه تا نیمه اول رو با برد به رختکن بره. در شروع نیمه دوم ایتالیا بازی رو خوب شروع کرد و تونست چند موقعیت گل ایجاد کنه ولی در دقیقه 60 بدشانسی بزرگی سراغ ایتالیا اومد و موتا که تازه به زمین اومده بود مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و ازآنجایی که ایتالیا هر سه تعویض خودش رو کرده بود مجبور شد که 30 دقیقه پایانی رو 10 نفره ادامه بده و اسپانیا هم از 10 نفره شدن تیم حریف استفاده کرد و 2 گل دیگه توسط تورس و ماتا به ثمر رسوند و 4- 0 بازی رو به نفع خودش به پایان برد.
مطمئناَ هیچکس فکر چنین نتیجه ای رو نمی کرد ، چون همه یک بازی نزدیک رو پیش بینی می کردند . شاید هم اگر موتا مصدوم نمی شد و از زمین بیرون نمی رفت و ایتالیا 10 نفره نمی شد این پیش بینی درست از آب در میومد.
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

قراردادهای داخلیه بی اعتبار

مثل فصل های گذشته باز هم بازیکنان پایبند قراردادهای داخلی نیستن و اهمیتی به قراردادهای داخلی نمی دن.

یک بازیکن با یک تیم قرارداد داخلی می بنده و حتی با تیم هم تمرین می کنه ولی در نهایت با یه تیم دیگه قراردادشو ثبت میکنه...

ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

دوباره قصه جباری و استقلال

وقتی این موقع از فصل می شه یعنی فصل نقل و انتقالات ، جباری همیشه برای بستن قرارداد یا تمدید قرارداد ناز می کنه و در آخر هم قراردادشو با استقلال می بنده.

این فصل هم مثل فصل های قبل این قصه تکرار شده ولی اینبار مثل اینکه استقلالی ها زیاد مایل نیستند که ناز جباری رو بکشند...

ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

بازیکنان میلیاردی که بازیشان 2 هزار نمی ارزد

با دیدن بازی ایران به این نتیجه رسیدیم که بازار گرمی بازیکنان در نقل و انتقالات اَلکیه و بعضی از اون ها در حدی نیستن که پول می گیرن.

انجام دادن یه بازیه کسل کننده که خیلی ها رو ناامید کرد چون همه فکر می کردند شاید لااَقل نصف اون پولی که می گیرن بازی کنند ولی بازیکنان ایران نه تنها به فکر 70 میلیون ایرانی نبودن بلکه به فکر اون 100 هزار نفری هم که به ورزشگاه اومدن نبودن...

ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

چرا کریم انصاری فرد به اروپا نمی ره؟

کریم انصاری فرد از جمله بازیکنانی است که همیشه در فصل نقل و انتقالات مشتریان اروپایی خوبی داره ولی همیشه این پیشنهادها رو رد می کنه و ترجیح می ده که در ایران به فوتبالش ادامه بده.

همین فصل قبل بود که تیم های بلکبرن ، روبین قازان و حتی دورتموند برای به خدمت گرفتن انصاری فرد آماده بودند ولی..


ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

سقف قرارداد هم یعنی کشک

یادم میاد که چند وقت پیش آقای علی پروین گفته بود مدیرفنی یک تیم یعنی کشک ، به نظر من حالا باید این کلمه رو هم در مورد سقف قرارداد به کار برد چون سقف قرارداد هم یعنی کشک...


ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

تیم والیبال ایران مردانه باخت

بالأخره بازی ای که همه منتظرش بودن فرا رسید .

بازی بین تیم های والیبال ایران و صربستان که از حساسیت بالایی برخوردار بود ساعت 6:30 صبح به وقت ایرن آغاز شد.

صربستانی ها که با انگیزه انتقام شکسته جام جهانی و همچنین قطعی کردن صعود خود به المپیک پا به این دیدار گذاشته بودن...


ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

شروع بازی های یورو با توقف یکی از میزبانان

دیشب رأس ساعت 20 : 30  بازی لهستان (یکی از میزبانان ) و یونان آغاز شد.

بازی ای که کارشناسان گمان می کردند لهستان با توجه به امتیاز میزبانی و تماشگران پرتعدادش بتونه در مقابل یونان که در سال 2004 در عین شگفتی قهرمان یورو شده بود به پیروزی برسه .

شاید این پیش بینی تا حدی داشت درست ازآب درمیامد...


ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

بازگشت تب فوتبال به اروپا

حدود 20 روز بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا دوباره تب فوتبال به قاره اروپا بازگشت.

جام ملتهای اروپا که خیلی از کارشناسان اون رو جام جهانی کوچک می نامند از امشب با بازی لهستان و یونان آغاز میشه. بازیهایی که امسال از مدعیان زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخورداره و پیش بینی های گوناگونی برای قهرمان این دوره انجام شده....

 


ادامه مطلب
+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد