منتقد...تحلیل ، خبر و نقد ورزشی

چرا کریم انصاری فرد به اروپا نمی ره؟

کریم انصاری فرد از جمله بازیکنانی است که همیشه در فصل نقل و انتقالات مشتریان اروپایی خوبی داره ولی همیشه این پیشنهادها رو رد می کنه و ترجیح می ده که در ایران به فوتبالش ادامه بده.

همین فصل قبل بود که تیم های بلکبرن ، روبین قازان و حتی دورتموند برای به خدمت گرفتن انصاری فرد آماده بودند ولی این بازیکن ترجیح داد که در سایپا بمونه در حالی که اکثر فوتبالیست های کره ای و ژاپنی برای پیشرفت فوتبال خودشون بلافاصله به پیشنهادهای اروپایی جواب مثبت می دن و به خاطر همینه که فوتبال این دو کشور روز به روز و هر چه سریعتر در حال پیشرفته و فوتبال کشور ما هیچ پیشرفتی نمی کنه.
شاید بازیکنان ما می ترسند که از کشور و خانواده شون دور بشن و مطمئناً اگه این طوری باشه کریم انصاری فرد هم از این قاعده جدا نیست . بیش تر بازیکنان ما میل به بازی در کشورهای عربی و نزدیک به کشور ایران دارن ، کشورهایی که اصلاً نمی تونه مقصد خوبی برای بازیکنان ایرانی باشه چون نه تنها باعث پیشرفتشون نمی شه بلکه باعث افت محسوس آنها نیز خواهد شد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران هم گفته بود که بازیکنان ایرانی برای پیشرفت خود و فوتبال کشورشون باید به تیم های اروپایی ملحق بشن و فوتبالشون رو در اونجا ادامه بدن چون پیشرفت در اروپاست نه درایران.
به هر حال باید نشست و دید که کریم انصاری فرد این فصل به کجا خواهد رفت ، هر چند که از شواهد پیداست که او این فصل هم در ایران خواهد ماند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد