منتقد...تحلیل ، خبر و نقد ورزشی

بازیکنان میلیاردی که بازیشان 2 هزار نمی ارزد

با دیدن بازی ایران به این نتیجه رسیدیم که بازار گرمی بازیکنان در نقل و انتقالات اَلکیه و بعضی از اون ها در حدی نیستن که پول می گیرن.

انجام دادن یه بازیه کسل کننده که خیلی ها رو ناامید کرد چون همه فکر می کردند شاید لااَقل نصف اون پولی که می گیرن بازی کنند ولی بازیکنان ایران نه تنها به فکر 70 میلیون ایرانی نبودن بلکه به فکر اون 100 هزار نفری هم که به ورزشگاه اومدن نبودن.
شاید تنها بازیکنی که باز هم خوب کار کرد ، سید مهدی رحمتی بود که اگه اون توپ رو از دروازه در نمی آورد ایران الان بازنده بازی بود. شاید ما باز هم باید به کلین شیت های رحمتی دلخوش کنیم و خوشحال باشیم که 180 دقیقه است که گل نخوردیم ، ولی مردم ایران با این بازی ای که از تیم ایران دیدن نگران شدن . مردم می ترسن که باز هم کار ایران به اما و اگر و شاید بکشه و ما باز هم چشم بدوزیم یه نتایج دیگر تیم های گروه در حالی که خودمون می تونیم سرنوشت خودمون رو به دست بگیرم تا کارمون به روز آخر نکشه.
چهار سال پیش گفتیم اشکال نداره چهار سال دیگه جبران می کنیم ولی کجاست اون جبران ، با این بازی می خواین جبران کنید یا نه باز هم می خواین مردم ایران رو حرص بدین و در آخر هم با یه عذر خواهی سر و ته قضیه رو هم بیاریدو بگید انشاالله 4 سال دیگه.
تو تیم ایران مثلاً ستاره داریم ولی ستاره هایی که فقط اسمشون ستاره ست و گرنه هیچ بویی از ستاره بودن نبردن و فقط راه رفتن تو زمین و سانترهای بی هدف رو بلدن. ستاره هایی که خودشون از بازیه خودشون راضیند در حالی که مردم باید راضی باشن چون اونها بودن که به درخواست شما بازیکنان گوش دادن و ورزشگاه رو پر کردن.

بازیکنان ایران اینو بدونن که اگر هم به جام جهانی رفتن زحمت اونها نبوده بلکه دعای ایرانیان بوده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد