منتقد...تحلیل ، خبر و نقد ورزشی

بازگشت تب فوتبال به اروپا

حدود 20 روز بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا دوباره تب فوتبال به قاره اروپا بازگشت.

جام ملتهای اروپا که خیلی از کارشناسان اون رو جام جهانی کوچک می نامند از امشب با بازی لهستان و یونان آغاز میشه. بازیهایی که امسال از مدعیان زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخورداره و پیش بینی های گوناگونی برای قهرمان این دوره انجام شده. ولی در این بین خیلی ها شانس تیم های اسپانیا ، هلند و آلمان رو بیش تر از بقیه تیم ها می دونن ، اما نباید از تیم هایی همچون پرتقال ، فرانسه و انگلیس غافل شد.

اسپانیا که قهرمان جام جهانی بوده و در دوره قبل این بازیها ( یورو 2008 ) هم قهرمان شده تقریباَ تر کیب خودش رو حفظ کرده هر چند که پویول و ویا دچار مصدومیت هستند اما نباید از حضور بازیکنانی همچون ژاوی ، اینیستا ، سیلوا و غیره ... غافل شد .

تیم آلمان هم که ترکیبش از جام جهانی هم جوان تر شده شانس خوبی برای قهرمانی داره . مردان یواخیم لو این مربی جوان هر چند جوان هستند و کم تجربه اما می توانند در کنار بازیکنان با تجربه ای همچون لام ، شواین اشتایگر ، گومز و غیره... به خوبی بدرخشند و دوباره همانند جام جهانی نگاه رو به خودشون خیره کنند.

هلند دیگر مدعی این جام که کارشناسان می گن با حضور فان پرسی ( آقای گل لیگ انگلیس و مهاجم آرسنال) و هانتلار ( آقای گل لیگ آلمان و مهاجم شالکه) خط حمله ی آتشینی خواهد داشت به فکر اینه که بتونه پس از درخشش در رقابت های جام جهانی که نائب قهرمان شدن اینبار اومدن تا در رقابت های یورو قهرمان بشن. تیم فان مارویک ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان هست که مطمئناً حرف های زیادی یرای گفتن خواهد داشت.

اما تیمی همچون انگلیس که با مربی جدید و کارکشته خود یعنی روی هاجسون پا به این رقابت ها گذاشته اومده تا ناکامی های چند دوره گذشته خودش رو چه در رقابت های جام جهانی و چه در یورو جبران کنه . به همین دلیل این تیم رو که هر چند از چند بازیکن مصدوم برخورداراست  رو میشه جز مدعی های این جام تونست.

تیم های پرتقال و فرانسه که هر دوشون با مربی های نه چندان جدیده یک سال اخیر تحول زیادی پیدا کردن با امید زیادی یه رقابت ها خواهند آمد . چون هر دو تیم بازیکنان تأثیرگذاری در ترکیبشان دارند . در تیم پرتقال که رونالدو حرف اول را می زند و در فرانسه هم که ریبری و بنزما در بازی های دوستانه اخیر فرانسه عالی کار کردن.

اینها همه پیش بینی است و باید نسشت و دید چه تیمی قهرمان این دوره از رقابت ها خواهد شد و شاید هیچ کدام از این تیم های نامیرده قهرمان نشدن !

در مورد شگفتی ساز این رقابت ها هم نمیشه تیم خاصی رو نام برد. به نظر شما چه تیمی قهرمان و چه تیمی شگفتی سلز این رقابت ها خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد